05 august, 2005

Opdatering af links

Så er der blevet opdateret lidt i menuen til højre.
Hvis jeg mangler din knap eller link til din side, så skriv en kommentar og jeg ligger den på næste gang, jeg kommer forbi.

Jeg er næsten færdig med Websjalet, men mangler lige hjælp til afslutningen.
Hvor i mønsteret har i sluttet jeres? Jeg er på 4. mønsterpind og spørgsmålet er, om der skal trævles 8 pinde op eller lukkes nu? Har i bare lukket almindeligt af eller er der en bedre måde til lige dette sjal?
Og hvad har i gjort ved kanten? Jeg syntes ikke, det ser helt færdigt ud uden en afslutning af en slags, men hvilken?

Det var mange spørgsmål, men måske er jeg heldig, at en af mine "besøgende" har strikket sjalet og vil dele erfaringer.

I må have en dejlig dag.

3 Comments:

At 9:28 AM, august 05, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej.
Jeg har netop færdiggjort sjalet. Jeg stoppede efter 8 pind i rapporten- altså det der er specielt markeret i diagrammet. Det ser pænt ud, synes jeg. Jeg ville ikke have frynser på så jeg har hæklet en fin lille blondekant på og det er jeg vist sluppet meget godt fra. Du kan se det i min blog.
KH.
Marie-Louise

 
At 8:43 AM, august 06, 2005, Blogger Dorte Byskov said...

Hej Trine.

Du må gerne linke til min blog. Det er strikkepinden.blogspot.com. Der ligger også en knap du kan tage.
KH Dorte B

 
At 10:53 PM, august 09, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine :-)

Hvis du har lyst så må du gerne kikke forbi: http://www.haandstrikket.dk/
og snuppe min knap med på vejen ;-)

Sikke nogle flotte sjaler du har lavet :-)
Jeg er netop gået i gang med Birch, strikket af håndspundet alpakka + silke. Det er Bente B. der har leveret, og det er bare så lækkert!!!

Mange hilsner fra
Dorthe, Esbjerg

 

Send en kommentar

<< Home