28 juni, 2009

Kager kreeres, katte vokser op, bryllupper kysses og svesken bare snakker





Der sker ikke meget, faktisk intet, på pindene, men mange andre ting vokser og udvikler sig.





Jeg har lavet kager til 2 dejlige og fantastiske kvinder




De skulle have noget helt specielt på deres store dag. Tænk at få lov at lave veninders bryllupskage... Det er en stor ære, som selvfølgelig gjorde mig vildt nervøs, men de faldt begge i god jord.



Ja faktisk er jeg ret stolt :-D



Killinger kommer og går også i den lille skurvogn. Senest er 3 af Lunas flyttet


Og Gucci fik 5 fine små lige dagen før.



Mathilde vokser også godt. Og hun sludrer dagen lang, hvis jeg ikke får hende aktiveret med noget spændende, tror jeg hun kan snakke mine øre helt i laser.


Og saå har hun nærmest fået langt hår... Det bliver dog snart klippet, for hun får det i ansigtet og øjnene og så er det lige jeg spørger: for vis skyld er det lige hun er langhåret???

Etiketter: , ,

5 Comments:

At 8:18 AM, juni 29, 2009, Blogger Anita said...

Hej

Det var dejligt at se lidt nyt fra dig. Velkommen tilbage.

Mvh Anita

 
At 10:04 AM, juni 29, 2009, Blogger Fríða said...

nej men! så dejligt at se jer igen!
kh.fra Island
Frida

 
At 5:38 PM, juni 29, 2009, Anonymous Anonym said...

Hold da op hvor prinsessen dog vokser, men det er jo også længe siden. Velkommen tilbage. Det var rart at høre lidt nyt fra jer!

 
At 8:59 AM, juni 30, 2009, Blogger Annette said...

Dejligt at se det går godt med dig og prinsessen...
Meget flotte bryllupskager - hvilket stort arbejde, kan godt forstå veninderne er glade og tilfredse.

 
At 2:24 PM, januar 10, 2012, Blogger Mosekonen said...

Hejsa.

Uhmmm.... Bliver jo helt lækkersulten af at besøge din side og igen rykker det i mig, når jeg ser dine flotte katte, men jeg må ikke få flere dyr...:)))
Pladsen er i forvejen trang med de 2 store hunde.

 

Send en kommentar

<< Home