04 november, 2008

Haaallooooo... er der nogen?

Ja man kan jo blive helt i tvivl :D
Bliv nu ikke for forhåbningsfuld, dette er ikke et indlæg af en lang række... det er bare et lille indlæg, ikke andet *hihi*

Vi er flyttet... til Hundstrup vest for Svendborg. Vi bor nu i Den selvforsynende Landsby selvforsyning.dk Jeg skal til at bygge hus... alene, altså som i mine hænder skal selv bygge et hus til Mathilde og mig. En udfordring, men jeg tager den og glæder mig helt vildt.
De sidste 2 mdr har vi boet i campingvogn og jeg har netop købt en dejlig stor skurvogn, som også er blevet flyttet ned på "min" grund. Den flytter vi ind i i løbet af ugen. Det bliver skønt med lidt mere plads.
Når tegningerne af mit hus er færdige, kommer de herind, så i kan følge lidt med.

Det betyder også at strikning ikke har stået i høj kurs dette år. Jeg vil forsøge at lave en status over årets produktion i næste indlæg (hov; nu lovede jeg allerede et indlæg mere *hehe*), det skulle ikke tage ret lang tid.

Jeg har fået ny blærbar, da den gamle raket brød sammen med diskfejl. Heldigvis har en god kammerat med uovertruffen tålmodighed fået alle data, og dermed alle billeder der eksistere af Mathilde, ud af den *pyyh*. Der svedte jeg godt nok lidt, må jeg indrømme, men det lykkedes heldigvis.
Nå jeg har en del at se til med at få tilsluttet vand osv til skurvognen, så jeg vil løbe igen.
Jeg håber i alle holder varmen og har gang i pindene. Måske kan i strikke en pind for mig, jeg har vidst en del tilgode *hihi*
Hygge

Etiketter:

8 Comments:

At 4:09 PM, november 04, 2008, Blogger Lene Sophie said...

Dejligt at se liv på din blog igen.
Det bliver spændene at følge med i dit husprojekt.
Glæder mig også til at se billeder af Mathilde, hun må jo være blevet stor nu siden sidste opdatering...

 
At 10:59 PM, november 04, 2008, Anonymous Anonym said...

Hold da op hvor spændende med huset.. Jeg skal gerne strikke et par pinde for dig, hvis du lover at holde os up to date med husbyggeriet!? :o)

 
At 9:04 AM, november 05, 2008, Anonymous Anonym said...

Nej, hvor er det frisk af dig at gå i gang med husbyggeri og i den selvforsynende landsby. Det er meget, meget spændende. Jeg vil da grumme gerne følge med i det. Meget dejligt med et indlæg, så vi kan se, at du er der endnu midt i travlhed og store planer.
Birthe

 
At 10:26 AM, november 05, 2008, Blogger Pia said...

Ejj, hvor lyder det spændende med projekt husbyggeri.. jeg skal gladelig strikke et par pinde for dig, mens du bygger... og "speaking of...." - har du en adresse, som du kunne maile til mig, hvis man nu skulle finde på at sende en lille ting til dig....
Kh fra Malmö, PiaT

 
At 10:53 PM, november 05, 2008, Blogger Susan said...

Hej Trine.
Hvor sejt og spændende. Du må endelig holde os opdateret.
Og så er der vel kun at vente på at blive inviteret til strik-in eller ud.
Held og lykke
Susan u

 
At 7:11 AM, november 06, 2008, Blogger Sus said...

Hej Trine,

Held og lykke med projektet, det er noget af en mundfuld, men det er du jo ikke bleg for, det lyder vildt spændende, jeg har set et par TV udsendelser om landsbyen.

Glæder mig vildt til at du indvitere til Strik-inn i skurvognen og viser frem.

Kærlig hilsen
Sus, der snart forlader Basselund til fordel for Nr Aaby

 
At 3:23 PM, november 08, 2008, Blogger Fynpige said...

Hej.... Jeps der er stadig liv her omkring Svendborg. Det var da vist din blog der fik mig igang med bloggen. Super at du er tilbage *SS*

 
At 1:08 AM, november 22, 2008, Blogger Pia said...

Hvor dejligt at høre fra dig igen Trine :-) Jeg glæder mig til at følge dit husprojekt!!

 

Send en kommentar

<< Home