11 november, 2008

Hmm hvordan er det nu man gør

For længe siden havde jeg åbenbart en masse at fortælle alle jer læsere... Jeg er vidst kommet lidt ud af træning :) men nu vil jeg prøve den berømte øvelse "just-do-it" og se om den virker for mig også.

Der kommer lige et billede af Gucci og Balders killing fra i år. Den hedder nu Neo og bor i København.
Neo havde (eller det har han vel egentlig stadig) en søster. Hun hedder Princess Chloe og bor i Odense. Her er lømlerne ude i volieren inden de flyttede hjemmefra.

Næste gang får i et billede af vores nye hjem: skurvognen. Og hvis jeg kommer til det, får i også en status over strik i 2008 :)

Ha´ det godt så længe

Etiketter: ,

1 Comments:

At 11:16 AM, april 08, 2009, Blogger Anja said...

WOW nogle lækre katte.
Sådan en gad jeg også godt eje..
kh Anja

 

Send en kommentar

<< Home