16 november, 2005

Se hvad jeg lige har fået...

hvad er nu det?
Hvad mon der er indeni?
En gave. Og hvorfor får jeg en gave???
Jow jeg har da fødselsdag på torsdag i næste uge. D. 24. novmber bliver jeg såmænd 31... Og jeg er med i fødselsdagsgruppe 9 og de er bare super søde. Denne fine gave er fra Eva, men jeg må ikke åbne den endnu. Jeg udstiller den ovenpå mit skab, så jeg kan gå og nyde den :-D Og blive spændt på hvad der mon er i...

Ja killingen har i vidst heller ikke set. Hun hedder Kisser og er mindst 1/4 Main Coon. Og nysgerrig. Jeg fik hende, hvis jeg ville tage hende med, og hvem kan stå for det??? Ikke mig i hvert fald. Jeg har altid ønsket mig 3 langhårede katte i særlige farver... Det har jeg fået nu :-D
Her er hun sammen med Luna min perser.

De er blevet fine venner de 2 og hyger sig med "du kan ikke fange mig" rundt i hele huset.

Og her ligger Kisser bare og slanger sig.


Pearl er begyndt at komme ud igen og det går fint. Hun kommer hjem igen hver dag og fanger mus til Kisser. Det er bare SÅ hyggeligt med mus på gulvet :-(

3 Comments:

At 7:31 PM, november 16, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Ejjhh hvor er din lille nye mis fin og sød. Sikke nogle dejlige blå øjne den har.
Glæder mig til at se hvad du får af gaver i næste uge.

KH Lise

 
At 7:45 PM, november 16, 2005, Anonymous Anonym said...

Dejlige misser! Sjovt nok er TRE også det magiske katteantal for mig, og det skal vi helt klart også op på igen, når ungerne er blevet store nok.

 
At 5:31 PM, november 21, 2005, Blogger Helle C said...

Hej Trine
Tak for din søde kommentar til min efterårstrøje, det varmede..Nåj hvor den pakke altså ser spændende ud...jeg kan godt forstå at du glæder dig til at åbne den.

 

Send en kommentar

<< Home