12 november, 2005

Her er hun blogget


Mystery er bare blevet SÅ lækkert.
Det måler 205x95cm. Det er handpaintedyarn i farven Emerald strikket på pind 3,5mm. Jeg strikker ret løst, så andre skulle nok have det på 4mm for at få samme resultat.
Jeg er faktisk ret stolt af mit arbejde. Der er kun én lille fejl (og det er sikkert kun mig selv, der kan se den).
Der har været rimeligt nemme dele af mønstret og andre så svære, at jeg sad og stregede 5 masker ud ad gangen på diagrammet, for at følge med. Det har virkelig været en udfordring.

Men nu er jeg jo igen færdig med det hele... Jeg har ingen UFO´er liggende og kun én hue, som er skolestrik. Så hvad skal jeg nu strikke???
Jeg ved det faktisk ikke og det er en ret mærkelig fornemmelse. Men jeg skal have fundet noget frem inden middag, da jeg skal med min årgang, fra lærerskolen, til Langeland og holde julefrokost/hygge til i morgen. Der er en pejsestue og det er da lige sagen at sidde der og strikke og hygge. Men hvad skal jeg dog finde på? Måske skulle jeg finde ud af om Kepler kan laves i 4dobbelt Uru-wool.
Nå jeg vender tilbage, når jeg har besluttet mig.
Hav en dejlig weekend.

3 Comments:

At 8:05 PM, november 12, 2005, Anonymous Anonym said...

Arw, hvor ER det smukt!! Helt sikkert et af de arbejder, man vil mindes...og glædes over, at man gennemførte!

 
At 10:01 AM, november 13, 2005, Anonymous Anonym said...

WOW det er blevet kanon flot. Godt gået Trine :-)

 
At 9:10 AM, november 15, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Jeg kan godt se du har spændt dit ud til bristepunktet. Jeg kunne godt have givet den en tand ekstra, men jeg gad ikke. Jeg ved ikke endnu hvad jeg skal i gang med efter DAD. Vi får se. Det er jo ikke fordi jeg mangler opskrifter - og dermed ikke være sagt, at jeg ikke kan bruge flere.... vel? Hilsen Connie

 

Send en kommentar

<< Home