10 november, 2005

Så er Mystery 2 strikket færdig

Jeg kan endnu ikke vise et billede af sjalet "strukket ud", da det endnu kun er nået ned i vandet :-D

Det er derfor endnu meget krøllet. Linialen er den samme som på de andre billeder.
Et ordentligt billede følger, når sjalet er blogget.
Jeg kan dog tilføje at sjalet lige nu, mens det er spændt op/ud er 220cm langs overkanten og 140 ned ad ryggen. Så mit er ikke en lille bitte klud Connie, men selvfølgelig trækker det sig lidt sammen igen, når nålene tages ud.

4 Comments:

At 10:29 AM, november 11, 2005, Anonymous Anonym said...

Thanks so much for leaving a comment on my blog. How nice to know someone is reading & enjoying it in Denmark.

Next week I'm having a water and salad week.

Only joking.

 
At 11:08 AM, november 11, 2005, Blogger Vivian said...

Det tegner bare rigtig godt det sjal !
Og overstregningerne har du fået styr på ser jeg (ja ja man er jo lidt langsom !)

KH Viv

(jeg skylder dig vist nogle penge i øvrigt !)

 
At 7:44 PM, november 11, 2005, Blogger Joanna said...

Oh, it looks really nice - I hope mine turns out as well!

 
At 11:45 PM, november 11, 2005, Anonymous Anonym said...

Jamen Trine - du er da bare heldig. Mit bliver ikke vildt stort. Jeg blokker på søndag og så får vi se hvor stort jeg kan strække det ud til. Har du brugt Uruguay-garn og hvad nummer pinde har du brugt? Knus fra Connie

 

Send en kommentar

<< Home