27 oktober, 2005

Her går det godt.

Julegaverne skrider langsomt fremad.
Jeg er næsten færdig med svigermors bluse. Nu har jeg også strikket næsten det hele 2 gange.
Første gang fik jeg jo startet med en forkert farve garn. jeg havde grebet det forkerte nøgle i slagbænken :-( Så strikkede jeg HELE kroppen én gang mere. Så fik jeg lavet det første ærme (eller nr 2, alt efter hvilket et man starter med *grin*) aaatl for bredt. Så strikkede jeg det næste ærme rigtigt, men fandt en anden måde at lave hulmønstret på.... Ja så skulle hulmønstret nederst på kroppen jo også laves om... igen. Altaå for 3. gang. Men nu er begge ærmer lavet, med rigtigt hulmønster og jeg er ved at lave det om på kroppen. SÅ skulle den også være færdig...
Nej... Der mangler liiige en afslutning i halsen... Men der ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre. Måske en luftmaskekant... Måske krebsemasker... Har du et forslag?

Her ser du den lige for 2 min siden:



Og fra en lidt anden vinkel:

Nogen gode forslag til hals-åbningen?
Hmm hvorfor ruller den éne kant og ikke den anden? Det har jeg tænkt lidt over... Men er ikke nået frem til noget. Ved du det?