26 maj, 2005

Så langt, så godt (gaaaaab).


Så langt er jeg nået med Birch-sjalet.
Jeg syntes det er enoooormt kedeligt at strikke, men nu skal det være færdigt, så jeg kan komme igang med en cardigan til en veninde. Jeg strikker cardigannen (hedder det det???) efter
  • denne
  • opskrift. Så håber jeg, hun bliver glad for den... Hun ved faktisk slet ikke, hvordan den bliver, hverken farve eller mønster. Jeg fik en bestilling på: en lys, langhåret cardigan med huller... Så det får hun.

    Garnet??? Ja det må i vente med, for lidt overraskelse skal der da være. Hun holder øje med mig her ((O))^((O)).

    3 Comments:

    At 9:00 PM, maj 27, 2005, Anonymous Anonym said...

    Jeg synes også ret godt om farven. Hvilket garn er det?
    Men egentlig opmuntrer det mig lidt at du siger kedelig - for så er der en chance for at jeg får det strikket (har kid silk haze liggende til det) - for med små børn om benene skal det ikke være alt for avanceret....
    :-) Britt

     
    At 9:03 PM, maj 27, 2005, Anonymous Anonym said...

    SPADE - sagde hun om sig selv. Garnet har du jo beskrevet længere nede!!
    ;-) Britt

     
    At 10:19 PM, maj 29, 2005, Blogger Silkemor said...

    Det er jo samme model som jeg strikker af Netto- garnet. Det er en rigtig sød cardigan, og nem og hurtig at lave.

    Hilsen Kirsten S

     

    Send en kommentar

    << Home