18 maj, 2005

Tina´s tørklæde færdigt. Og hvad så nu?


Så er Tina´s tørklæde blevet blogget og er klar til at flytte hjemmefra. Nøglet er den sidste rest, så nu har jeg ikke mere sort mohair :-(. Der kan jo heldigvis købes mere.
Det blev til ialt 2 store sjaler i enkelt tråd og ét tørklæde i dobbelt tråd på ca 250g garn fra BC.

Men hvad nu???
Jow nu skal jeg i gang med en cardigan. Sådan en helt tynd en, med huller, i fint råhvidt mohair. Jeg har bare ikke fået garnet endnu.
Derfor tror jeg lige, jeg kan nå at lave et birch-sjal i dette multifarvede mohair inden...



Jeg har kun set det strikket op i sort, men nu skal det prøves i denne lilla variant (som også er købt ved BC... og nej jeg får ikke procenter for at reklamerer :-D)

Nu får vi se, om jeg kommer i gang i dag. Jeg skal nemlig lige have pakket tekster til censor i både matematik og dansk, så det er overstået i dag.
Jeg har fri i morgen også og måske er garnet til cardiganen så kommet, så jeg kan komme i gang.

1 Comments:

At 6:02 PM, maj 20, 2015, Blogger Unknown said...

Hej har du en opskrift på Tinas halstørklæde jeg må få hilsen jette

 

Send en kommentar

<< Home