17 maj, 2005

Blomsterkurvs-sjal færdigt og nyt projekt.

Så blev jeg færdig med sjalet, faktisk i lørdags, men har ikke fået det blogget før nu.
Det er blevet rigtig lækkert.

Her inden blogning. Skoene er str 40 :-)


Og her spændt ud... Målebåndet er 150cm, så sjalet blev da vidst stort nok. Der er 12 gentagelser af mønsterdel 2 og jeg har brugt 160g Alpaca fra Garnstudio. Jeg er spændt på, hvor stort det er, når nålene kommer ud...

Og ja, så er jeg jo selvfølgelig startet på noget nyt...


Et tørklæde i sort mohair med en variant af Feather´n Fan mønsteret (påfugle). Det er en bestilling, så jeg håber Tina, vores vikar på skolen, bliver glad for det.

Ellers er der ikke sket så meget her.
Jeg var ude og ride i weekenden. Det var vidunderligt vejr søndag, så jeg kunne slet ikke lade være.

Nåååårh jow...
Hvis i bruger mine opskrifter, vil jeg gerne, bare for sjov, have en kommentar. Det er sjovt at vide hvor mange, der rent faktisk bruger dem. Og om der er lige meget "run" på dem alle.
Det var alt for idag.

2 Comments:

At 6:05 PM, maj 17, 2005, Blogger strikke_jane said...

Meget lækkert sjal. Alpaca-garnet er bare ultrablødt, så det kan helt sikkert kun være rigtig "MUMS", at ha' på.

 
At 6:28 PM, maj 17, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine!
Dit FBS er bare blevet rigtig FLOT. Jeg er også i fuld gang og strikker p.t. på 5. gentagelse af mønster 2, så der er et stykke vej endnu. Udfra størrelsen på dit kan jeg se at jeg vist godt kan nøjes med 8 måske 10 gentagelser.

 

Send en kommentar

<< Home