06 september, 2006

Mysteriet er løst

Så blev også Baby Mystery, som Marianne lavede, færdig. Her ligger den lige til tørre på et, måske ikke særlig flaterende, håndklæde, men det må I kigge udenom.
Jeg lagde lige et målebånd på, så det er nemmere at forestille sig størrelsen, som vidst er ca str 6mdr (korriger mig gerne, hvis jeg er galt på den). Hvis du vil se blusen uden målebånd kan du trykke på "Baby Mystery" ovre til venstre under "Færdigt strik 2006". (Dette vil komme så snart blogger holder op med at drille *grrr*)
Mysteriet mangler selvfølgelig, som snart alt andet jeg laver, knapper :-)

I får lige samme billede uredigeret...
Min mavse var lidt længere fremme, end jeg lige først havde opdaget *hihi*

Jeg er ikke tilfreds med mysteriet... Det har på ingen måde noget med opskriften at gøre, men jeg syntes ikke garnet er pænt. Det er Opal Dreamcather og det egner sig vidst bedst som strømpegarn til strømpestrik... Jeg syntes nemlig ærmerne er blevet fine, men jeg bryder mig ikke specielt om, at rapporterne ikke er lange nok til at lave det bare rimeligt ens på f.eks. begge forstykker.
Sådan er vi jo så forskellige.
Men nu ved jeg da, at jeg ligeså godt kan strikke sokker af det Opal-mønster-garn, jeg har liggende. Det er der jo også noget trykhed i.

1 Comments:

At 8:40 PM, september 06, 2006, Blogger IF Stjernen said...

hold da op en vom du har!! Jeg ved snart ikke jeg vil dele værelse med dig i Svendborg - er der mon plads nok? ;-D

Hvor er den lille mis dog bare dejlig. Og hvor vil jeg gerne have en!

Knus Britta

 

Send en kommentar

<< Home