24 august, 2006

Ottobre mønstrer til symaskinen

Jeg faldt lige over et godt tilbud på nettet, her , om at købe 5 numre af hæfterne med børne/baby-tøj og så får man også et ekstra mønster i gaveJeg syntes virkelig der er mange lækre mønstrer til de helt små. Der er lige et billede af min yndlingsside *hihi*, men forestil jer den i brune og grønne farver og med gul som effekter istedet.


Så skal jeg bare have støvet symaskinen af og kigget i poserne med stof... Der er helt sikkert noget der kan bruges, fra min tid med eget designet tøj. Men jeg bliver nok også nødt til at købe lidt nyt, for der er bare kommet så mange nuttede mønstrede stoffer.

4 Comments:

At 12:05 PM, august 24, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Du kan kun glæde dig - jeg er rigtig glad for Ottobre, og har også tegnet abonnement. Pasformen er i orden og jeg syntes ikke at det er så vanskeligt at sy modellerne. Hvis du falder over noget af det stof der er brugt i bladet - så kan man være heldig at finde dette stof hos de stof-butikker, som sælger bladene i løssalg. Det er en af stofbutikkerne her i Køge begyndt på - så jeg ved godt hvor jeg skal købe stof til børnetøjet når jeg lige har syet fleezetrøjer, alm blusr og bukser i det nyligt indkøbte stof.
God fornøjelse med bladet :-)

mvh
Kristine Askaa, Køge

 
At 12:06 PM, august 24, 2006, Anonymous Anonym said...

Glemte lige en ting. Prøv også at se på http://www.smaatekstiler.dk/ der er også mange fine ting...
/Kristine

 
At 2:38 PM, august 24, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Det er bare så fedt børnetøj de laver mønstre til - jeg skal også "bare lige" have støvet symaskinen af og igang med en masse til Rasmus.

Bette er blevet flot - og jeg kan ligefrem mærke det lækre bløde garn. Heldige baby :-)

Knus Britta

 
At 11:45 PM, august 24, 2006, Anonymous Anonym said...

Hmmmm....det var da et fristende tilbud fra Otto - måske man bare skulle kaste sig ud i det.

Supersød Bette; det er altså sjovt at se, hvor forskellig den samme trøje kan komme til at se ud, afhængig af garnvalget.

KH Tina

 

Send en kommentar

<< Home