14 august, 2006

Nyt på pindene

Så er jeg gået i gang med det lækre alpakka Atacama fra Markno. Det bliver til en Bette, som dog ikke er købt her, men det er et godt billede :-)
Det er ikke nemt at tage billede af den, men her er et forsøg

Bette er en lækker lille trøje med retstrikket bærestykke, glatstrikket krop og ærmer, med en lille fin snoning under armene og midt bag/for. Rigtig sød til det melerede garn.

Desuden har jeg en lille bitte strømpe på sokkepindene, eller er det omvendt??? Altaå en sok på strømpepindene... Nå her er den i hvertfald

Det er ikke meget sådan en lille en fylder på en almindelig længde strømpepind :-)

Det blev ikke et ret godt billede, kan jeg godt se... Jeg tager et nyt, når begge er færdige.

3 Comments:

At 8:57 AM, august 19, 2006, Blogger Linda said...

Fiiin lille sok - har du nogen ide om hvad kønnet bliver? Glæder mig til at se den færdige Bette, det er sjovt med alle de forskellige udgaver! Og sikke mange tomater du har, i øvrigt ;o)
kh Linda

 
At 7:50 PM, august 19, 2006, Anonymous Anonym said...

Trine altså....hvor er billederne af alle de babytrøjer, du har strikket ??? ;o)).

Bette er bare suveræn - og sjov at strikke tilmed. Min version ligger i tasken, der skal med på sygehuset (inden længe forhåbentlig), hvis nu vi skal hjem en kølig nattestund.

KH Tina

 
At 10:35 AM, august 24, 2006, Blogger Dorte said...

Det er skønt at strikke sokker i den størrelse, ikk´ ? Det går i hvert fald noget hurtigere end med voksen-sokker.

Kh Dorte

 

Send en kommentar

<< Home