21 august, 2006

Gravid-opdat. + garnindkøb igen

Efter flere henvendelser, har jeg nu flyttet min graviditets-tæller op i toppen.
Så kan alle følge med.

For lige at fortælle en smule, som er helt generelt og ikke noget fra mine undersøgelser, så er Sprælle nu ca 18 cm fra hoved til hale, men hele 30 cm i udfoldet tilstand... Det er altså ret langt. Prøv at måle 18cm af. For mig er det, så langt jeg kan nå fra tommel til ringefinger.

Til gengæld er Sprælle ret tynd endnu. Det skal de næste uger bruges til at gøre noget ved.

Jeg går ind i uge 20 i morgen og er dermed halvvejs i graviditeten.
Fra nu af skal Sprælle bare tage på og udvikle lungerne... Det er ca det eneste, der mangler.

Og jeg skal bare blive større og nyde det hele.

For snart 3 uger siden forlod "det store klamme kvalme-monster" mig, men det var også et ret intensvt besøg, vil jeg mene.
Nu er jeg bare en smule mere følsom overfor klamme ting end ellers, men jeg mærker heldigvis ikke meget til det.

Der kommer snart et mave-billede, men ellers kan I jo alle (dem, der skal med altså) se, hvor meget jeg er "hævet" til Strikkefestival.

Ellers sker her ikke det store... Jow jeg har købt mere garn, men nu er det altså også tiden at stoppe. Jeg skal jo nå at strikke af det også.


Her er 2 ens og 1 lidt forskellig nøgler Katia Jamaica bomuld fra Bendixgarn. Bestilt fredag og modtaget i dag mandag... De er sørme hurtige oppe ved hende Fru Bendix.
Og se lige den fine gave (pinden), der var med. Den skal nok få et sjal at hænge i.

3 Comments:

At 10:44 PM, august 21, 2006, Blogger Vivian said...

Hej Trine! Håber den vil blive benyttet flittigt - pinden.
(Det var jo nemlig lige så'n at jeg kom i tanker om at jeg faktisk skyldte dig penge for noget garn fra sidste Festival *G* - se dét er lidt af en ekspeditionstid!!)

Gid aften fra Vivian

 
At 11:00 PM, august 21, 2006, Blogger Christa said...

Hej Trine og Sprælle :-)))
Det er da noget lækkert garn. Jeg er ret vild med det, som har de lange rapporter. Spændende at se, hvad du finder på at lave af det!!!
Jeg glæder mig til at se din mavehævelse :-)
Knus Christa

 
At 6:29 PM, august 22, 2006, Anonymous Anonym said...

Ja, så skal der bare gæres en 3 kg eller så'en.....(jeg gider ikke gære mere, 39+4, skulle jeg hilse at sige).

Hmmm..........jeg gik også i fælden med det Jamaica-garn.

KH Tina

 

Send en kommentar

<< Home