06 august, 2006

Garnet skreg "strik mig" -

- så det gjorde jeg :-D
Det er det før omtalte Solitaire fra GGH, der lå der og kedede sig, så nu bliver det til en raglan efter eget mønster, dog med støtte i den berømte Raglan oppefra, som vidst ikke behøver nærmere præsentation :-D




Jeg har lavet striber, med stribegeneratoren og så har jeg lavet en åbning, så der kan komme et par knapper i. Kanterne er i perlestrik og der skal også nok komme et par ærmer på, men jeg er blevet i tvivl, om jeg har nok garn... Det ser jeg jo når ærmet er på vej, men jeg tænker, at jeg hellere må kigge ind til garn-pusheren imorgen, for at se om der er mere Solitaire i disse 3 farver. Hvis ikke, skal jeg jo finde på noget andet... Det opdager jeg i morgen.

Fortsat god weekend og nyd det dejlige vejr. Det ser ikke ud til det holder så længe.

1 Comments:

At 3:49 PM, august 06, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
Sød bluse. Vejret? Nyd det nu bare, meget kan ændre sig til på torsdag. I øvrigt må temperaturen godt falde lidt, da Oscar og jeg skal på nogle dages bilferie fra på søndag.
Hilsen Lene

 

Send en kommentar

<< Home