28 juli, 2006

i dag er det bedre

Altså med varmen forståes.

Og jeg skal til første jordemoder-besøg i eftermiddag. Det bliver bare SÅ hyggeligt at høre hjertelyd og det skulle jeg kunne for jeg er 15 uger og et par dage henne nu. Sikke dog tiden spurter afsted.

På strikkefronten går det ikke så hurtigt. Jeg er træt af at strikke ene ret og det er ligesom det eneste, der er i Sprælle-trøjen. Men jeg er da nået til andet ærme, og den skal nok blive færdig.

Så skal jeg finde ud af hvad det næste skal være... Jeg vil gerne strikke en kørepose eller "flyverdragt" af noget Skiftegarn (scroll lidt ned af siden under "strikkegarn") fra Hjelholt Uldspinderi jeg har liggende. Det er i grå-hvid så det er stadig uni-sexet.
Mon nogen har en opskrift jeg kan smugkigge i?

Måske skulle jeg overveje at få blogget de 2 sjaler, der er færdige... Måske kommer de med i næste post.

2 Comments:

At 10:37 AM, juli 29, 2006, Blogger Dorthe said...

Hej Trine

Hvad med Nissen i Strik-ala Carte?

og så starte to forskellige steder på garnet, så får du en flot effekt

Kh
Dorthe H

 
At 11:01 AM, juli 29, 2006, Blogger Trine Als said...

-Dorte
Det var da en super idé. Jeg har netop fået opskriften på Nissen og sad og overvejede om det skulle være den. Jeg kan nemlig meget godt lide felterne også. Men på denne måde får jeg jo stadig felter...
Tak for tippet :-)

 

Send en kommentar

<< Home