19 juli, 2006

Hejsa. Længe siden :-)


Krikkerne har det dejligt på engen.
Prøv at se ligheden på hovedfaconen. Det er helt vildt som Juvele kommer til at ligne sin mor.

Jeg har besluttet at beholde Juvele. Hun er simpelthen for lækker. Jeg kan se min fremtidige ridehest i hende og det er jo ikke til at sige hvor længe Lina holder. Hun er trods alt 15 år og har det ikke for godt i hofterne.
Jeg skal have fat i en heste-kiropraktor til hende, så hvis du har et nummer til sådan en, må du meget gerne skrive det til mig. Så kan det være hun kan få det lidt nemmere igen. Måske skulle jeg starte med at finde en heste-massør... De er lidt nemmere at finde.

Nå det var vidst nok hest for idag. Så er der katte-situationen:


Luna er lykkeligt gravid. Hun er kuglerund, men det er lidt svært at se med al den pels. Hun skulle gerne føde i uge 31, så der er lige et par uger endnu.

Kisser er ikke hjemme i øjeblikket. Hun har faktisk ikke været hjemme i snart en hel måned. Pearl syntes nemlig hun var lidt for meget, så hun er blevet jaget væk *snøft*
Jeg har dog set hende i området... Hun er også gravid, men vil ikke med hjem endnu. Jeg er sikker på hun kommer igen.

Pearl er en være en. Hun tror åbenbart det er et pensionat, hvor hun bestemmer, hvem der er gæster.
Lille Linea som bor her på gården, har fået en lille bitte kattekilling. Jeg har sagt til hende at hun skal passe godt på den, så Pearl ikke sender den på skovtur også. Og den må ikke komme herop til mig. Her bor mine katte og der skal ikke flere ind. Luna er meget følsom... den lille prinsesse.

Nå det var dyrene... STRIK:

Jeg har lavet et par sokker til Sprælle og er igang med en "Magnus-model", som jo så også bliver en "Sprælle-model". Den ser lige nu sådan ud:


I uni-sex farver. Indtil videre er det sikrest. Jeg har dog nu, flere nætter i træk, drømt, at Sprælle er en pige. Jeg er spændt på, om jeg har ret, men jeg vil ikke have det at vide af lægerne. Sprælle kan selv vise mig det, når tid er.

Jeg var til nakkefolds-scanning i fredags. Det er SÅ hyggeligt at se Sprælle fistrer rundt i sin lejlighed. Jeg har ikke fået svaret endnu, for de havde glemt at tage blodprøven sidst jeg var der :-D men det gør nu ikke mig noget. Jeg er sikker på, alt er som det skal være og vi (Sprælle og mig) skal ikke have flere prøver.


Og nu er det tiden til noget aftensmad. Dejligt når der er lidt i fryseren, der lige kan laves på et øjeblik.

Det var lidt fra det sydfynske.
Hav en fortsat god sommer.

3 Comments:

At 8:59 PM, juli 19, 2006, Blogger Anne said...

Hej Trine

Tillykke med beslutningen om, at du tager hvad der kommer. Uanset køn og evt. "skønhedsfejl" vil barnet altid være elsket.
Hold os endelig opdateret - jeg har siddet med længsel siden dit sidste indlæg.

kh
Anne - Skelhøje

 
At 11:43 PM, juli 19, 2006, Blogger Elisabeth said...

Hejsa!
Nu du skrev om hestemassage, kom jeg til at tænke på min veninde fra gymnasietiden, Signe, som er uddannet hestemassør. Jeg har ikke selv hest, men hun er en herlig pige, som jeg er ret overbevist om kan sit kram ;) Hendes hjemmeside finder du her: http://www.unison.dk/

kh Elisabeth (som vist lige skal skrive en hilsen til Signe, det er da længe siden :))

 
At 9:43 PM, juli 20, 2006, Blogger The Silent Knitter said...

Hejsa Skønt at læse at I, både Sprælle og dig selv, samt alle dyrene har det godt
Mange hilsner fra
Hanne V

 

Send en kommentar

<< Home