02 maj, 2006

Tiger Swallowtailed Shawl er blogget

Jeg lovede inde på webstrik at få blogget og offentliggjort mit Swallow-sjal. Og her er hun




lidt tættere på


og til sidst halerne i solskin. Det er vidst dette billede, der bedst viser farven.

Fakta
Opskrift: Tiger Swallowtailed Shawl
Garn: næsten 250g Uru-wool lace i farven Damask Rose strikket med dobbelt tråd
Pind: 5mm
Størrelse: 290cm X 130cm
Noget jeg vil rette næste gang? Ja jeg vil gå et par nr ned i pinde, måske 4mm, så det bliver lidt tættere og lidt mindre.

Ellers er jeg meget tilfreds.
Sjalet er ikke et sommersjal, når det bliver strikket i dobbelt uldgarn, men det er super lækkert. Og så er det jo forresten ikke så varmt endnu, at jeg ikke kan bruge det, så jeg vil lige hæfte ender og så tage det på i skole idag. Man skal vel lige blære sig lidt ;-D

9 Comments:

At 11:56 AM, maj 02, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Det er bare vildt flot!
Og det skal du bare blære dig med - jeg er sikker på at du får masser af ros og opmærksomhed :-)

Knus Britta

 
At 12:04 PM, maj 02, 2006, Blogger Fríða said...

wow, flot, flot! til lykke Trine, som altid med dine sjaler, en success. og farver er helt yndig.
hilsen fra Island
Frida

 
At 4:09 PM, maj 02, 2006, Blogger Hygge-Strik said...

Hej Trine
Tillykke med dit utrolig smukke sjal. Jeg syntes at det er lidt sjovt med "halerne" til sidst. Hvor er du altså ferm til det, der med sjaler.
Kærlig hilsen Bebiane

 
At 4:34 PM, maj 02, 2006, Anonymous Anonym said...

du skal da slet ikke tro, at jeg er misundelig. Hold da op hvor er det flot.
Knus
Kirsten Hedam
Nyborg

 
At 4:39 PM, maj 02, 2006, Anonymous Anonym said...

Kære Trine
Det er godt nok blevet flot. Jamen det ender jo med at jeg må gøre alvor af det og lave et selv. Tillykke med det.
Gode hilsner
Katrine - Roskilde

 
At 5:36 PM, maj 02, 2006, Anonymous Anonym said...

Altså Trine du kan bare det der med sjaler, det ene flottere end det andet og sikke skønne farve.
Knuzz Hanne M, Randers

 
At 7:21 PM, maj 02, 2006, Blogger Christa said...

Hej Trine!
Det er da for vildt flot :-)) det sjal
....OG det er dine omgivelser, katte .... også ..... hvor bor du altså dejligt :-)
Og - her er en hilsen med indbagt hygge ;-)) og knus. Christa

 
At 8:24 PM, maj 02, 2006, Anonymous Anonym said...

Hvor er det bare SINDSYGT flot...jeg bukker mig i støvet af respekt...den dag jeg kan strikke sådan et smukt sjal, det bliver en stor dag *lol*

Mange hilsner
Randi i Vanløse

 
At 7:33 AM, juni 25, 2006, Anonymous Anonym said...

Vilken fantastiskt vackar sjal - och färgen gör den än vackrare. Grattis, och grattis till barnet också:-)

 

Send en kommentar

<< Home