14 maj, 2006

Der skrives opgave

Jeg er igang med at lægge sidste hånd på min opgave, om strikning, der skal afleveres på fredag... Den trækker tænder ud lige nu, derfor denne overspringshandling med at skrive på bloggen... Den vil bare ikke skrives lige nu, men det skal den, så hvert ord skal tvinges frem.
Men så er det godt lige at tage en pause og køre en tur ud til hesten. Eller strikke lidt i det dejlige solskinsvejr... Nå det bliver opgaven ikke skrevet af, men jeg bliver gladere (hvorfor pokker kan jeg ikke få den møgsol til at "skinne"... Jeg kan ikke få mine smilies til at komme på bloggen rigtigt. Det er træls)

Jeg blev færdig med Liljekonvaller igår og skal lige hæfte ender og blokke, så er det klar til fremvisning. Peacock skrider langsomt frem. Det er nogen rigtig lange pinde lige nu før kanten skal strikkes på.

Næste projekt er denne søde jakke til min kusines kommende knægt, allerede navngivet, Magnus. Han skulle gerne komme i august, så sådan en jakke tror jeg, bliver meget anvendelig.