01 maj, 2006

Hvilken herlig verden

smukke blomster både ude og inde...


Yndlings udsigt fra terrassen.
Lækkert solskin på kastanien, der bare er sprød og lysegrøn.




Tiger Swallowtailed shawl ligger og ligner bare en klump i baljen, men hun skal op hænge om et øjeblik. Jeg er sikker på hun er smuk, men hun fortjener et indlæg for sig selv :-)

Kagerne er lige kommet ud af ovnen og der dufter af banankage i hele hytten


Kattene flyder i fuldstændig ro... Nogen inde


Andre ude i skyggen.

Og hvad er det så lige vi skal kæmpe for???
Det er 1.maj og jeg ved jeg burde. Burde være inde i byen og vise min deltagelse og engagement i arbejdernes kampdag. Men jeg gider ikke... Jeg nyder roen her nede i ådalen med kager, strikketøj, katte og lækkert, lækkert solskinsvejr.
Jeg er sikker på kampen kan tages næste år...
Eller næste igen, når jeg også er arbejder. Jeg skal jo lige være færdig med uddannelse osv.
Nej det er dårlige undskyldninger, jeg kan godt selv høre det.
Men det bliver altså uden mig i år.