01 maj, 2006

Jeg har ændret lidt

Jeg har slettet alle de gamle knapper til andre blogs, for ejerne skifter billeder og der er ikke noget ved at se på en stribe røde krydser. På denne måde er ingen nævnt og ingen glemt...
Jeg lurer jo alligevel på jer alle (?) med bloglines.

Peacock skrider frem, men rækkerne er ved at være lange. Jeg er på pind 189 og det betyder, der er 378 masker på én pind. Så nej, hurtigt går det ikke.

Og så har Lisette hørt min bøn. Hun har sendt mig et nøgle Indiecita til mine Liljekonvaller. Og hun vil kun have en kop kaffe for det. Jeg må hellere lave en lækker kage også :-D

Ikke mere for idag. Eller i nat...

1 Comments:

At 1:50 PM, maj 02, 2006, Blogger Lisette said...

Hej Trine!
Godt at nøglet nåede frem :-))
Jeg glæder mig til kaffen - og da gerne et stykke banankage - det ser lækkert ud .
Rigtig go' fornøjelse med færdiggørelsen af Liljekonvallerne ..
Forårsknus herfra...

 

Send en kommentar

<< Home