12 april, 2006

Her skal i se lidt af mit hjem

Ja nu skal I lige med et smut indenfor i mit nye hjem... Det er vidst en lidt alternativ rundvisning :-D Og nej jeg har ikke ryddet op til fremvisningen. Det skal jo være autentisk *hihi*
det kan godt være min stue ser sådan her ud.
og mit køkken også flyder ud over borde og kanter.











Men mit garn er der styr på :-D Se bare her:

Strømpegarn og Highlander i én pose.







-Uru-wool (mest Ejido 160)i den anden.


-og op på hylden med dem.

Og så får I også lige udsigten over kontoret med i købet. Det er forresten ret smart med disse store "poser" med lynlås. De er fra 2 dækner (til heste). Dem skulle man købe nogen flere af, så man havde noget at gemme garn i. Måske jeg bare skulle se om jeg kunne få poserne UDEN dækken. Sådan et koster nemlig nemt over 1000,- men så er det også ofte incl pose :-)

Og resten af garnet bor i slagbænken. Her får i lige rummet med filtegarn og alle de langhårede. Der er heldigvis 2 rum mere (ellers havde jeg ikke plads til det hele i bænken), men dem har jeg ikke lige fotograferet. I det ene rum er der lace garn og alpaca og i det andet effekt-garn og alt muligt tilbehør (perler, pinde, nåle m.m.)og en pose med restegarn.



Det var dagens rundvisning. Der kommer mere, når jeg har fået ryddet lidt op. Jeg har lige kigget på billederne, og det er da vidst på tide, jeg gør noget ved det :-D Det skulle jo helst ikke blive en vane, at der er så rodet.

2 Comments:

At 10:15 PM, april 15, 2006, Blogger StickLena =KnitLena said...

Tack för visningen! Det ser gemytligt ut. I tidningar ser det alltid obebott och sterilt ut. Jag har en soffa i mitt kök, där det går att lyfta på locket. Gissa vad som finns under locket?
Glad Påsk!

 
At 10:52 PM, april 20, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine.

Tak for sidst hos Christa...

Ja, man er ikke i tvivl om, hvad der har høj prioritet ....!!! Jeg synes bare det er i orden.. Man skal da ALTID kunne finde det rigtige garn...:-))

Glæder mig til flere billeder,hvor er din sofa??

Kan desværre ikke hjælpe dig med lyslilla indiecita, har kun off white og beige.

Knus

Pia

 

Send en kommentar

<< Home