28 marts, 2006

Jamen Mette hun kommer her :-D

Så er der kommet en ny pige til verden.
Lina har i morges, fået et skønt lille hoppeføl.
Jeg har svært ved at vælge, om hun skal hedde Juvele eller Juventa.
Hun er kommet 14 dage før termin, men lige til tiden. Hendes tid :-)
Jeg vil vente og se hvordan hun udvikler sig, om det er en "beholder" eller hun skal sælges. Jeg må dog indrømme, at hun er lige præcis som jeg havde bestilt.
Nå vil i have et billede? Jamen hun kommer her sammen med sin mor.

Det er ubetinget det smukkeste føl, Lina har fået, og jeg er suuuper glad.
Slet intet strik idag... I fik det hele igår. Og ingen blog-spamming, for jeg skal hjem og spise.

11 Comments:

At 9:00 PM, marts 28, 2006, Anonymous Anonym said...

Jeg synes, hun ser rigtig flot ud og at hun ligner en Juvele, men det er nu også fordi Juventa får mig til at tænke på fodbold.
Held og lykke med hende.

 
At 9:06 PM, marts 28, 2006, Anonymous Anonym said...

men ooo så gulligt

 
At 9:12 PM, marts 28, 2006, Anonymous Anonym said...

Hun er jo smuk! Det var da pudsigt, du lige nåede at "tjekke ind" i går med fotos af den stoooore mave! Tillykke med hende!

 
At 9:14 PM, marts 28, 2006, Anonymous Anonym said...

Hvor ser hun sød ud, sikke en farve, jeg synes hun skal hedde Juvele, jeg går heller ikke ind for fodbold, Juvele er mere feminint, Jeg glæder mig til at se hende live

 
At 10:31 PM, marts 28, 2006, Blogger nettie said...

Nøj, hvor er hun sødte.....
Klart en Juvel efter min ydmyge mening.

Go' aften fra
nettie

 
At 10:39 PM, marts 28, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Årh hvor er hun sød og flot! Hvornår får du hende hjem? For så kommer jeg på besøg :-)

Knus Britta

 
At 11:26 PM, marts 28, 2006, Blogger Ditte said...

Tillykke med juvelen. Hun er vel nok køn.
Man skal altså ikke blande fodbold med heste. De ser tåbelige ud med fodboldstøvler og benbeskyttere.
Kh. Ditte

 
At 12:25 AM, marts 29, 2006, Blogger Christa said...

Nåh - hvor er hun flot :-))
En rigtig Goldie Beauty ;-))
Knus Christa

 
At 8:45 AM, marts 29, 2006, Blogger Sanne B. said...

Hvor er hun yndig. Stort tillykke med familieforøgelsen og den veloverståede fødsel.
kh
Sanne B.

 
At 10:27 AM, marts 29, 2006, Blogger Pia said...

Kære Trine,
Tillykke med familieforøgelsen.. hvor er hun bare sød og næsten palomino (er manen ikke lidt mørk? - men den bliver måske lysere med tiden?)
KH PiaT - Køge

 
At 5:13 PM, marts 29, 2006, Anonymous Anonym said...

Kære Trine
Til lykke med den lille ny. Den er vel nok sød.
Mange hilsner
Olga i Ishøj

 

Send en kommentar

<< Home