20 december, 2005

Der er kommet en pakke mere :-D

Hvor er denne tid altså bare skøn.
Jeg har fået en gave...
Jeg tolkede den ikke som en julegave af den slags, der skal under træet, så jeg måtte jo kigge i den
og se det dejlige indhold.
Gaven er fra Britta. Jeg har tidligere sendt hende en broche, som hun havde forelsket sig i og så mente hun åbenbart lige at jeg skulle forkæles.
Garnet er (som det næsten kan ses på banderole) Vilpertti 60% uld og 40% hør. Der er temmelig mange meter i sådan et bundt, så mon ikke det skal blive et sjal??? Måske med en kant af noget andet... Det skal jeg lige tænke lidt over. Forslag modtages gerne.

1 Comments:

At 10:02 PM, december 20, 2005, Anonymous Anonym said...

Ja, "sjal" tænkte jeg også om det ene bundt grøn, jeg havde en overgang - lige ind til det lykkedes mig at få fat på 3 flere! Så nu er jeg i den lyukkelige situation at kunne lave en fed trøje, for jeg er også vildt begejstret for garnet, er jeg! Løbelængden er rigtig god!

 

Send en kommentar

<< Home