24 december, 2005

Hjælp mig med at vælge/lave en knap

Jeg har forsøgt mig med at lave en knap til min blog. Men jeg har svært ved at vælge hvilken der er bedst og om de overhovedet er gode nok, derfor vil jeg gerne have noget respons. Kom gerne med kritik/forslag til forbedringer eller stem på din favorit.

Forslag 1:


Forslag 2:

Forslag 3:


Forslag 4:

Forslag 5:

Forslag 6:

Forslag 7:

Forslag 8:

Forslag 9:

Forslag 10:

Nytårsaftens-dag kigger jeg på dem igen, så jeg kan starte det nye år med en fin knap.

Jeg har lige besluttet, at jeg laver en lille konkurrence... Alle der stemmer på en knap er med i lodtrækningen om en lille gave...

46 Comments:

At 12:34 PM, december 24, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg syntes nr. 3 passer bedst til siden her og så dig.
Glædelig jul til dig og dine.
Kærligst Lise

 
At 8:17 AM, december 25, 2005, Blogger Ditte said...

Hej Trine.
Jeg syntes faktisk også at nr. 3 er rigtig god. Men måske nr. 8 er lidt mere spændende, med den tågede hest. Den er lidt mere utraditionel.
Kærligst Ditte

 
At 3:13 PM, december 25, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine. Jeg synes at nr er den beddste, måske kombineret med skriften i nr. 8, men det er mere fordi jeg selv er ret vil med den skrifttype.
Glæder mig til at se, hvad dufinder ud af.
Knus fra Dorthe

 
At 11:07 PM, december 25, 2005, Blogger Vivian said...

Jeg "stemmer på" 8, dernæst 3 !
:-)
Julehilsner fra Vivian

 
At 7:43 PM, december 27, 2005, Blogger Elisabeth said...

hej :) jeg stemmer på nummer 3! den er rigtig flot med hesten og føllet :)

hilsen Elisabeth

 
At 9:13 PM, december 27, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine,
Jeg kan også bedst lide nr. 3. Det står dejlig skarpt.
Hilsen Lene Z.

 
At 10:49 PM, december 27, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg går helt klart ind for nr 3, den er flot og passser godt ind til din blog
Hilsen Sus

 
At 2:51 PM, december 28, 2005, Blogger Trine Als said...

Tak for de mange forslag. Jeg kunne altså bare ikke lade være. Der er lige kommet 2 muligheder mere. Hvis jeg ellers kan få min putter til at virke... Mit billedbehandlings-program er i udu. Øv
Trine

 
At 3:58 PM, december 28, 2005, Blogger Jeanette Hegaard Hansen said...

Jeg er jo mest til det enkle, så jeg stemmer på forslag nr. 5.
- men det kan altså godt være lidt svært med alle de muligheder.
Er spændt på at se resultatet.
Hilsen J

 
At 4:35 PM, december 28, 2005, Anonymous Anonym said...

Helt klart nr 8 du skal arbejde videre med. Den vil være mest synlig i vrimlen af knapper. Sæt dog teksten under hinanden - ligesom i nr 6.
:-) Britt

 
At 6:00 PM, december 28, 2005, Blogger Pia said...

Hej Trine,
Jeg stemmer på nr. 3, den er bare så flot - og hvis jeg må vælge en andenplads, så bliver det nr. 8 :-))))
KH
PiaT-Køge

 
At 9:45 PM, december 28, 2005, Blogger nettie said...

Hej Trine,
Jeg er helt sikker på at det bliver nr. 8, for den er lige i øjet.
Ja, det var blot mit ydmyge bud..
Godt nytår!
KH
nettie - Padborg

 
At 1:35 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Nummer 8. Enkelt og overskuelig!
Held og lykke!
Hilsen,
Irene - Eire

 
At 6:45 AM, december 29, 2005, Blogger Dorte Byskov said...

Hej Trine.

Jeg stemmer helt klart på nr 3. Den er bare så flot og passer lige i farverne til din blog.
KH Dorte B

 
At 11:30 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Forslag 8 er flot design, som egentlig kan komme ind under grafikkunst, klart bedst...

 
At 11:51 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej
Nummer tre synes jeg er flot.Mange hilsener
Ingrid

 
At 11:52 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Jeg er lissom næsten alle andre ret stemt for både 3 og 8 (sidstnævnte er dog en anelse mørk efter min smag) - men så faldt mit blik på nr. 6, som jeg synes har nogle meget flotte farver og den der negative effekt er flot. Eneste anke er, at hesten bør flyttes lidt til højre, så man kan se e'et i "krikke", det ville også skabe en dynamik i billedet, at den lissom "løber" ud af billedet.

 
At 11:56 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg synes at nr. 10 er den bedste, da teksten passer ligesom bedst.
Hilsen Bente T

 
At 11:57 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hei, jeg stemmer på knapp 4!

mvh
Margot

 
At 11:58 AM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

det må være nr. 3
Hilsen Tove

 
At 12:00 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Kære Trine
Nr.3 er helt klart den flotteste efter min mening, men måske skulle skriftfarven laves lysere, så den bliver mere tydelig.
Kærlig hilsen
Anne

 
At 12:17 PM, december 29, 2005, Blogger Silkemor said...

Hej Trine

Uha, der er mange flotte, men jeg synes bedst om nr 3, også inden jeg så de andres bud:-))

Kh Kirsten

 
At 12:19 PM, december 29, 2005, Blogger Hygge-Strik said...

Hej Trine
jeg syntes at knap nr. 3 er den bedste, for der kan tydeligt se navnet + hestene.
Godt nytår fra Bebiane

 
At 12:39 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Forslag nr. 8 er min favorit - der er det tydeligst at se teksten, mens nr 1 og 3 har de bedste hestebilleder

Uha hvor er det svært at bestemme sig

Kh
Dorthe H, Aalborg

 
At 12:40 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Heisann !
Jeg stemmer på knapp 4, den var tydeligst på din blog :-)
KH Vigdis

 
At 12:44 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Good noon.
Jeg stemmer på knap nr. 6 - den er, på min PC, den mest læsbare. Dog er det li'som at det sidste n forsvinder i den hvide hest, altså så der står Strikke-krikke.

KH Kate i Kalvehave
baronblix@yahoo.dk

 
At 12:57 PM, december 29, 2005, Blogger Fríða said...

hej Trine,
helt bestemt nr 3! håber du får et godt nyt år.
hilsen fra Island
Frida

 
At 1:06 PM, december 29, 2005, Blogger Christa said...

Hej Trine!
Nr. 3: smuk og enkel. Teksten venstrejusteres.
Nr. 8: Grafisk dejlig at kigge på.
Nr. 6: Er faktisk min favorit, hvis hestene rykkes lidt til højre.
En god ide med sådan en undersgelse! Godt nytår :-))

 
At 1:22 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Jeg stemmer på nr. 2, da den "sprang" i øjnene på mig.

Hilsen
Inge, Vejle

 
At 1:32 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Synes nr. 10! dernæst nr 3

Godt nyråt!

 
At 1:35 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Dejligt med en lille jule og/el. nytårskonkurence, det kan måske få os lidt op af stolene igen, motion altså.

Jeg stemmer på nr. 8, fordi her falder navnet på din blog, i øjnene med det samme.

Godt nytår til dig, Hygge fra Betina

 
At 1:36 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Jeg stemmer på nummer 10, flot og enkel

 
At 1:50 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Min stemme går til nummer 10

 
At 2:12 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hejsa Trine

Jeg synes klart bedst om nr. 6 - specielt hvir du flytter hestene lidt til højre.

Katrine - Roskilde

 
At 2:12 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine!
Jeg stemmer på nr. 3, den fangede straks min opmærksomhed.

Hilsen Inge fra Mørke

 
At 3:04 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Jeg stemmer på nr. 10. pga at den er mere symmetrisk end nr 3

Hilsen Bente B Hillerød

 
At 5:10 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg stemmer på nr. 3. Der syntes jeg teksten står pænest og træder pænest frem.
Tina Hult - Herlev/Husum

 
At 5:46 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine!

Jeg synes helt klart nr. 8 er den bedste. Klar tekst og et flot billede, hvor man kan ane hesten.

Hilsen
Pia Kristensen

 
At 7:27 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine

Dit forslag nr. 3 er bedst at læse, tydligst, flotte farver og et SKØNT billede !!!
Spændende hjemmeside, som jeg kigger forbi på oftere....
Du ønskes et rigtig godt og kreativt nytår

Snehilsner fra
Hanne i Fredensborg

 
At 7:28 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

helt, bestemt nr. otte, den fanger øjet og den turkise farve er mums.

marianne i Århus V
knitwell@gmail.com

 
At 7:52 PM, december 29, 2005, Blogger Lisa Risager said...

uden at have læst alle de foregående kommentarer vil jeg stemme på nr. 8.
Den er klar og tydelig og lækrest!

 
At 11:09 PM, december 29, 2005, Anonymous Anonym said...

har ikke set hvad andre stemmer, men nr 3 er helt klart min favorit

pøj pøj med valget

Hilsen Rikke - lige kommet hjem fra Svendborg i går aftes

 
At 12:03 AM, december 30, 2005, Anonymous Anonym said...

nr. 3 er mest tydelig og flot med hestene.

HK Bodil fra Grenå

 
At 1:27 AM, december 30, 2005, Anonymous Anonym said...

Kære Trine!
Jeg stemmer på nr. 8, - flot baggrund, - og tydelig skrift ! ;o)
Godt nytår !K.H. Susanne HS.

 
At 3:40 PM, december 30, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg ville helt klart vælge nr. 3 - flot med hestene, klar i sit udtryk - både på den ene og den anden måde
Godt nytår fra Bente fra
Vemmenæs Tåsinge

 
At 11:28 AM, december 31, 2005, Anonymous Anonym said...

Hej Trine
Jeg synes du skal vælge knap nr. 3
Godt nytår fra
Janne, Svendborg

 

Send en kommentar

<< Home