27 marts, 2006

Og dyrene har det også godt

Her får i lige et beroligende billede fra "kattefronten". Alt ånder fred og idyl... Så længe der er mad nok til alle. Og det er der jo heldigvis.







Jeg kan også fortælle jer alle, at jeg har fået en "lejlighed" på en gård her i det sydfynske. Den er rigtig hyggelig og jeg har lovet mine brødre, at jeg ikke flytter igen, det næste års tid i hvert fald. Det er nemlig dem, der hjælper mig med at flytte hver gang og de mener, jeg er ved at have opbrugt min kvote. Det tror jeg faktisk, de har ganske ret i. Dette bliver mit 15. hjem på 12 år.
Det er vidst rimeligt nok, de siger "PAUSE!!!"

Jeg får plads til at have min dejlige Lina hjemme på sommergræs. Dvs. hun kommer først hjem, når hun har fået føl. Det er nemlig allerede om 14 dage, hvis hun altså holder terminen. Det gør hun sikkert ikke... Her er lige et billede af hende. Jeg kan nemlig se det er længe siden, jeg har vist hende frem.




Maven stritter helt ud til siderne. Hun er rigtig meget gravid efterhånden, men hun tager det nu meget godt. Hun bliver lidt hurtigere træt, men hvem ville ikke blive det med en unge i maven på nu ca 40kg??? Og føllet kommer op på knap 50kg inden den kommer ud.
Jeg er rigtig spændt på hvad farve den bliver. Den skulle gerne være palomino-farvet (guld-farvet med hvid man/hale) som sin far. Og jeg håber på et hoppeføl. Hvis det nu er en rigtig dejlig en,bliver den måske boende... Nu får vi se. Hun kan jo risikere at få en rød hingst, der er skævbenet. Men mon ikke den bliver lækker.

Det var 4 indlæg på bare 20 minutter...
Jeg har vidst opbrugt min kvote...

4 Comments:

At 11:38 PM, marts 27, 2006, Blogger Christa said...

Hej Trine!
Flotte ting du har lavet, dejligt at høre om dine dyr og super for dig (og dine brødre), at du har fået en "rigtig" ;-)) bolig ;-)
God fornøjelse med de sidste flyttelæs!
Knus Christa

 
At 12:01 AM, marts 28, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Hej Trine,

Tillykke med det nye hjem! Hvornår inviterer du til strik-in ;-)

Dejligt at høre fra dig igen - pas nu på at vi ikke bliver forvent med alle de indlæg på en dag ;-)

Knus Britta
(der stadig ikke kan hækle!)

 
At 12:17 AM, marts 28, 2006, Blogger nettie said...

Opbrugt din kvote !!!!
Du er da langt bagefter, søde, så fortsæt du bare med indlæg i en lind strøm.
Det er så hyggeligt ;o)
Og tillykke med den nye bolig, forresten.
Kram
nettie

 
At 7:59 AM, marts 28, 2006, Blogger Susanne said...

Dejligt at høre fra dig igen - og jeg siger ligesom Nettie: du er langt bagefter, så fortsæt du bare med indlæggene:o) Det er rigtig lækre sjaler du har produceret og jeg kan godt li' Kraka-sjalet UDEN kant.... Kh SUsanne i Silkeborg

 

Send en kommentar

<< Home