04 januar, 2006

Her går det godt

Kære læser.
Jeg vil det næste stykke tid ikke være til stede på min blog og på Webstrik.
Mit internet er nede og jeg skal flytte d. 1/2-06. Hvorhen vides ikke endnu, så jeg har ret travlt med at finde et sted. Hvis du kender nogen i det sydfynske, med en tom 1.sal eller andet velegnet, er du meget velkommen til at skrive til mig :-D

Jeg undskylder, hvis du går forgæves, men vil tilgengæld love en masse billeder af sjaler, bluser mm, når jeg kommer igen.
Jeg håber i alle får en dejlig januar.
Mange hilsner Trine

3 Comments:

At 2:52 PM, januar 04, 2006, Blogger Pia said...

Kære Trine,
Jamen, så må du jo have en god januar også. Håber at tingene falder på plads for dig :-))))
KH PiaT-Køge - der glæder sig til at se dig Swallow sjal...

 
At 2:10 PM, januar 23, 2006, Anonymous Anonym said...

Hej Trine!
Jeg krydser fingre for dig, og mangler du et sted at bo i Nordjylland - så kan jeg godt hjælpe dig ;-)))
Der har været så "tomt" hos webstrikkerne på det sidste.... så jeg glæder mig til at høre fra dig igen.... pøj pøj med flytning mm.
KH
Lisette

 
At 8:49 AM, februar 05, 2006, Blogger Susanne said...

Nu er vi altså i februar...:o) Håber at du har fundet et sted at bo. Vi skal snart høre fra dig. Kh SUsanne i Silkeborg

 

Send en kommentar

<< Home