25 november, 2005

Vinter i skoven


Så kom Hr. Vinter til sydfyn.
Det er bare så hyggeligt med sne, og når det ikke er mere end denne mængde, generer det vidst ingen.
Her dagen efter fø´sda´, kan jeg berette om modtagelse af dejlige gaver. Jer har blandt meget andet fået en dunjakke med tilhørende handsker og 2 bøger af Dan Brown (ikke DaVinchy Mysteriet, da jeg allerede har den (super bog/forfatter))Og cardigan med palletter med en top til.

Og så ankom Gaven fra Hanne M i aftes. Den var blevet afleveret forkert, men kom heldigvis "hjem". I den var der 2 nøgler Vienna i en dejlig sprød rosa farve. Det skal nok blive til noget lækkert. Måske et sjal, dem har jeg jo ikke så mange af *gmh*
Nu vil jeg skynde mig at strikke videre, for jeg har en stand på et julemarked på Orte Mølle på søndag. (alle er velkomne. Det ligger mellem Svendborg og Ollerup)
Jeg strikker pulsvamere og hækler brocher og jeg vil se om jeg kan nå at strikke/filte grydelapper også. Og så tager jeg nogle af alle de sjaler med, som jeg ikke selv bruger. Måske der kan komme lidt kontanter i kassen her inden jul. Det er jo altid en mangelvarer.

1 Comments:

At 12:24 AM, november 27, 2005, Blogger IF Stjernen said...

Hej Trine,
Det er jo den rene idyl dernede på landet!
Tillykke med fødselsdagen forleden - sikke nogle fine gaver du har fået.
Jeg har endelig fået brugt de blomster du hæklede til mig - kig forbi min blog.
Knus Britta

 

Send en kommentar

<< Home