24 november, 2005

SEEEEE hvad jeg har fået :-)))


fra venstre: 2 søde strømpe-nisser fra Eva. Bagerst: chokolade (der var en skildpadde mere, men den er på mystisk vis forsvundet) og en flot snoet sjals-pind fra Sus. Forrest 4 rigtig flotte tyrkis/blå maskemarkører fra Rikke og sidst, men blødest, et nøgle læææækert mørkerødt tyndt mohair(?) fra Bente G. Jeg sidder og drømmer om at garnet måske skal blive et Islandsk Viftesjal og der får jeg brug for maskemarkørene og chokoladen kan nydes til, mens nisserne holder øje med at jeg ikke taber maskerne.
Det er skøønt med en fødselsdagsgruppe og nr 9 er fabelagtig.
Jeg håber resten af pakkerne ankommer. Hanne meldgaard har givet besked om at hendes er sendt i mandags. Jeg håber ikke "pakke-monstret" har ædt den.

1 Comments:

At 12:56 PM, november 24, 2005, Anonymous Anonym said...

Tillykke, tillykke, Trine!!! Lææækre gaver! :o) Sidder her og bliver helt chokoladesulten.

 

Send en kommentar

<< Home