27 august, 2006

Hjæææælp hvor kom alt dét garn fra?

Jeg har kigget i garn-lageret.... Det er skræmmende.
Jeg har ikke taget nogen billeder, for det er simpelthen for flovt *rødme*
Hvordan er alt det garn kommet ind, her i mit hjem??? Har jeg virkelig købt alt det? Og hvad pokker tænkte jeg på, da jeg købte nogen af de rædsler, jeg har opdaget?
Tænkte jeg overhovedet?

Jeg har taget et par beslutninger:
1. Der må ikke købes nyt garn før Sprælle er født (Strikkefestivalen er en undtagelse fra denne regel, men der er loft på økonomien).
2. Der må ikke strikkes noget som helst, før sommeren, som ikke har mindst 75% lagergarn inkluderet.
3. Gammelt garn, uden udsigt til nogensinde at blive brugt, skal gives bort til nogen der vil bruge det, eller bare skaffes af vejen, inden oktober.

Den sidste bliver svær... Hvordan beslutter jeg, hvad der skal ud og hvem pokker vil have de meget mærkelige nøgler/bundter, som jeg ikke engang selv vil indrømme, at jeg har købt???
Jeg tror en del af det kan bruges til Freeform... Hvis det ikke skal for tæt på levende lys og sart hud...
Jeg tror s** bare jeg putter det hele i en pose flere sække og køre det til Frelsens (Hær forståes, Chokolade har nok ikke noget at bruge det til :-D). Eller er det for ondt? Skulle jeg bare køre det på Losseren, så ingen andre skal bekymre sig om at komme af med det???

Nå jeg har til oktober. Så skal det være væk.

10 Comments:

At 1:41 PM, august 27, 2006, Anonymous Anonym said...

HVor pudsigt, du og Anni har skrevet næsten ens indlæg idag!? : http://knittingadventuress.blogspirit.com/
Jeg troede godt nok lige jeg var mere træt end først antaget. ;o)

 
At 1:43 PM, august 27, 2006, Anonymous Anonym said...

Forresten, tag det møærkelige garn med til festivalen, der er da helt sikkert nogen, der vil købe enkelte, sære garnnøgler for 5-10-15 kroner. ;o)

 
At 8:56 PM, august 27, 2006, Anonymous Anonym said...

Der er også nogen, der går og fylder mærkelige ting på mit garnlager....

Vi vil da gerne se billeder af dit lager - det kunne da være, der var nogen, der var interesserede i at aftage noget af det.

Er du begyndt at kunne mærke liv?

KH Tina

 
At 10:16 AM, august 28, 2006, Blogger IF Stjernen said...

Ja, det er altså et underligt fænomen - men jeg synes at det er noget de fleste strikkere oplever!

Jeg synes du skal gøre som Bettina foreslår - hvis altså ikke garnet er FOR væmmeligt ;-)

Du må ikke køre det på lossepladsen! Trine, den slags gør man bare ikke!!!! Tænk på at der er strikkere der mangler garn! Hvor vides ikke, men der er vel en et eller andet sted i verden ;-)

Hej - det kunne jo være vi skulle bytte lidt? Højstol for garn?

Knus Britta

 
At 1:04 PM, august 28, 2006, Anonymous Anonym said...

Neeeeej da Trine.... Du må ikke smide noget væk!!! Vi vil se billeder ........please :-)

Knus Pia

 
At 2:02 PM, august 28, 2006, Blogger The Silent Knitter said...

Hej Trine
Hvor er du modig. Jeg tør slet ikke finde hele mit lager frem. Jeg er sikker på, at jeg også ville have et overskud, så måske jeg skal lytte efter "de andres" råd og tage det med til Kongressen i Svendborg.
Og så dine fortsætter - uh ha - jeg ville ikke turde fremsætte den slags - tænk hvis nogen holdt mig fast på det *GG*
KH Hanne

 
At 10:28 AM, august 29, 2006, Blogger Anne-Mettes Oaser said...

Hej Trine.
Nu har du været SÅ modig at finde alt dit garn frem....hva' så med at få det vist frem? ;-)) Hvad med et raskt loppemarked på din blog istedet for Losseren? Det er jo ikke alle, som kommer til strikkefestivalen.
Mange hilsner Anne-Mette

 
At 3:05 PM, august 29, 2006, Anonymous Anonym said...

NAAAAJJJJJ, vi vil have en chance for at se og købe "rædslerne"

 
At 4:24 PM, september 03, 2006, Blogger strikkeforsker said...

Tag det med på strikkefestival eller lav udsalg på bloggen.

En anden ide, giv det til en børnehave, skole eller plejehjem, som kan bruge det. Jeg har tidligere sendt overskudsgarn til et krisecenter for enlige mødre, fik et fint takkebrev.

 
At 9:22 AM, november 06, 2006, Blogger Pia said...

Hej Trine.

Nu er det jo ganske vist ikke oktober mere, men jeg kom helt fra at jeg ville have skrevet til dig igen ang. dit garn.

Hvis du da ikke allerede har smidt det ud...hvilket er fy fy!!

Jeg er tovholder for et projekt som hedder varmestuen. Vi er nogle damer/mænd, ca. 55 stk., der strikker til de hjemløse, til gadebørn og krisecentre i Danmark. Vi samler og modtager gerne al slags garn og selvfølgelig også strikkere til projektet.
Men det er altså kun hvis du alligevel vil smide det ud...Du kunne jo også sætte det til salg på din blog og så lade et ord falde om det på webstrik!

Knus Pia C

 

Send en kommentar

<< Home