29 april, 2005

Juhuuu

Nu har jeg også fået en blog.
Så skal jeg bare have lagt noget ind på den, men det kommer nok stille og roligt.
Jeg vil vise, hvad jeg strikker på, der vil nok komme en del sjaler, men jeg vil forsøge at komme igang med lidt andet også.
Derudover kan i se lidt om hvad jeg bedriver tiden med. Der vil nok komme en del billeder af krikken, som jeg ofte dasker rundt på. Særligt når strikketøjet driller. Så er det skønt lige at tage en tur, og få styr på tankerne.
I skal være så hjerteligt velkomne, til at følge med i mine projekter og tanker her på siden.
Håber at se jer tit.
Kram

1 Comments:

At 8:00 PM, maj 10, 2005, Anonymous Anonym said...

hejsan, vilka fina sjalar du gör, hästen ser härlig ut, skönt med en ridtur mellan stickningarna, jag har ännu inte använt något av dina mönster men det blir nog snart.

 

Send en kommentar

<< Home